Anno 1976 dan. (omdat je tegenwoordig natuurlijk niet tof meer bent als je met een sjaaltje loopt)
(nogmaals met dank aan The Dundee Futba Shrine)

Anno 1976 dan. (omdat je tegenwoordig natuurlijk niet tof meer bent als je met een sjaaltje loopt)
(nogmaals met dank aan The Dundee Futba Shrine)
Reageer als eerste
Liever onder je eigen account reageren? Maak een gratis account.