In 2020 stond er voor supporters van Willem II na vijftien jaar weer een Europees verzetje op het programma. Helaas mochten supporters er officieel niet bij zijn. Toch zijn er 300 gasten afgereisd naar Luxemburg om Willem II te steunen in Europa. En dat leverde toffe beelden op!

Headerfoto via Fransvia013

Willem II in Europa

https://twitter.com/hippezutphen/status/1306275159565893633?s=21

https://www.instagram.com/p/CFMvba6D0FR/?igshid=a3p771vsrwlj